Klachtenregeling
De rekenmeester hecht aan tevreden relaties en we werken dan ook steeds aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Echter, wij zijn ook maar mensen en kunnen dus fouten maken. Indien u ontevreden bent over een van onze mensen of onze dienstverlening, dan verzoeken wij u om dit ons te laten weten. Wij nemen uw opmerkingen serieus en zoeken samen met u naar een passende oplossing.
U kunt telefonisch contact opnemen met de Rekenmeester om uw klacht kenbaar te maken. Hierbij is uw vaste aanspreekpunt een belangrijk persoon. Mocht u dat evenwel niet willen, dan kunt u ook via de mail een klacht indienen. Wij verzoeken u om dan de volgende gegevens te vermelden:
- Uw bedrijfsnaam, naam
- Uw telefoonnummer / e-mailadres
- Omschrijving van de klacht
- De naam van de medewerker tegen wie u een klacht indient
- De reden waarom u een klacht indient
- Wanneer de klacht is ontstaan
Binnen twee weken na ontvangst van de melding zullen wij de ontvangst bevestigen. Ook zullen wij u in deze bevestiging op de hoogte brengen van de verdere procedure, verdere afhandeling en de betreffende termijnen.